![]() |
چهار شنبه 28 بهمن 1394 |
وفادار نگه دارد. کسب و کار شما چگونه می تواند تأثیر مثبت و ماندگار بر روی مشتریان داشته باشد؟ با بهره بردن از ابزار گزارش دهی سیستم CRM می توانید به صورت پیوسته و منظم کارایی بخش های پشتیبانی از مشتریان را نظارت و ارزیابی نمایید. اگر موارد خاصی و...)* چرا می خرد؟ ( نیازها، خواسته ها و...)* چه چیزی می خرد؟(مشخصات محصول و...)* چه موقع می خرد؟ (ترفیع، ترویج و تبلیغ و...)* کجا می خرد؟(موقیعت بازار و...)* چگونه می خرد؟( انجام معامله، روشهای پرداخت و...)همچنین باید پاسخ سوالات مربوط به آمیخته
![]() نویسنده : shahin
![]() |