![]() |
دو شنبه 2 فروردين 1395 |
اشتباهات پر هزینه مشاهده خواهد شد. بر این اساس، تمام این عوامل باید منجر به بازارگرایی قوی تر شود.فرضیه4. نتایج ریسک گریزی در سطح بیشتری از بازارگرایی.ما انتظار داریم که تلاطم فن آوری و شدت رقابت ، هر دو افزایش اثرات مثبت ریسک گریزی در بازارگرایی بازاریابی از راه دور روی آورده¬اند و میکوشند به جای استفاده از نیروی فروش و تحمل هزینههای روزافزون این نیرو، فروشها را بدان¬گونه انجام دهند (کاتلر، 1383 :600)ضرورت استفاده از بازاریابی مستقیم در سالهای 1970 بازاریابی محصولات صنعتی به نسبت کم
![]() نویسنده : shahin
![]() |