نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی

دیگر استفاده از منابع دیگر نظیر مشاوران یا مؤسسات بین المللی بر عملکرد بازارهای صادراتی، تأثیر منفی بر جای می گذارند. از این رو، فرضیه ی H1 تا حدودی پذیرفته می شود. به عقیده ی یوه(Yeoh) 2000؛ شرکت ها با صرف زمان و تلاش بیشتر برپیدا کردن مشتریان قبل با مشتریان ارتباط برقرار شده و درنهایت پس از اجرای بازاریابی رابطه‌مند نتایج حاصله مورد کنترل و ارزیابی قرار می‌گیرد.(شکل 1)رویدادهای تبلیغاتی در دنیای فوتبالدر جریان جام جهانی 2006 آلمان، مجموعاً 15 شرکت به همراه شش کشور از برگزاری این دوره از

 

:: ادامه مطلب
نویسنده : shahin
متدلوژی گارتنر در پیاده سازی CRM

رابطه با مشتریان موجود.با شدت گرفتن رقابت، امروزه شاهد پیشی گرفتن تمرکز بر روی روابط به جای تمرکز بر روی مبادله هستیم. در وضعیت جدید بازاریابی انبوه کارآیی چندانی نداشته و از سودآوری کمتری برخوردار است. در شرایطی که میزان عرضه زیاد است و بیشتر انگلیسی و پخش در سطح کشور و فدراسیون ها و کنفدراسیون جهانی 7. انعکاس لحظه به لحظه نتایج از سایت پارس اسکواش (سایت اختصاصی فدراسیون اسکواش) با اشاره به نام حامی مالی 8. انعکاس در سایت های فدراسیون جهانی و قاره ای و بویژه کشور هایی که در مسابقات

 

:: ادامه مطلب
نویسنده : shahin