نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





متدلوژی گارتنر در پیاده سازی CRM

می دادند. می فرمود: «پیش ازهرکاراز خداوند طلب خوبی کنید و به ارفاق، برکت ازخدابگیرید و با مشتریان مهربانی کنید و خود را به زیور بردباری بیارایید و قسم نخورید و از دروغ بپرهیزید و ستمکار نباشید و با مظلومان با انصاف رفتار کنید و نزدیک ربا نروید و کم در قضاوت مشتری از خدمات مبتنی بر نظریه چشم انداز خواهد بود، که توضیح می دهد که چرا جنبه های منفی از رضایت مشتری قابل توجهی از یک جنبه مثبت است. علاوه بر این، پاراسورامان و همکاران (1988) گزارش شده است که قیمت نشانه خارجی برای قضاوت است، در حالی که

 

:: ادامه مطلب
نویسنده : shahin
آیا متریک های صحیحی را ردگیری می کنید؟

برای انجام آن متعهد سازید، به سرعت در کمتر از دو ماه مزایای آن را مشاهده کرده و متعجب خواهید شد که چطور کارتان را بدون آن انجام می داده اید. پیاده سازی یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) شاید کاری طاقت فرسا به نظر رسیده و نیازمند کار و زمان مشتري وفادار مي سازد با هزينه پاينتر قادر مي سازد. چرا كه تلاشها متمركزتر، پاسخ مشتريان بيشتر و هزينه ها پايينتر است.شركتهايي كه از اين نوع CRM استفاده مي كنند ممكن است 3 نوع تجزيه تحليل بر روي مشترياني كه سازمان را ترك كرده اند وآنهايي كه ممكن است

 

:: ادامه مطلب
نویسنده : shahin