![]() |
سه شنبه 28 مهر 1394 |
مقدار روی اطلاعات واحد تصمیم گیری و جریان اطلاعات روی افراد دیگر واحد تصمیم گیری، کنترل دارد ؟ در بازار صنعتی هدف از خرید، تقویت خطوط تولید ولی در بازار مصرفی هدف، برآورده کردن نیازهای شخصی مشتریان است. ب) تعیین عناصر رضایت: هر عنصر رضایت در فرایند است، بدليل اينكه هزينه جذب مشتريان جديد عمومأ 6 برابر بيشتر از نگهداري و درآمد زايي از مشتريان كنوني است، در نتيجه اجراي فعاليتها و برنامه هايي كه بر مشتريان كنوني و بيهوده تمركز دارند بسيار سودآور تر از اجراي برنامه هاي بازاريابي براي جذب مشتريان
![]() نویسنده : shahin
![]() |