نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





فرآیند CRM

وفادار نگه دارد. کسب و کار شما چگونه می تواند تأثیر مثبت و ماندگار بر روی مشتریان داشته باشد؟ با بهره بردن از ابزار گزارش دهی سیستم CRM می توانید به صورت پیوسته و منظم کارایی بخش های پشتیبانی از مشتریان را نظارت و ارزیابی نمایید. اگر موارد خاصی و...)* چرا می خرد؟ ( نیازها، خواسته ها و...)* چه چیزی می خرد؟(مشخصات محصول و...)* چه موقع می خرد؟ (ترفیع، ترویج و تبلیغ و...)* کجا می خرد؟(موقیعت بازار و...)* چگونه می خرد؟( انجام معامله، روشهای پرداخت و...)همچنین باید پاسخ سوالات مربوط به آمیخته

 

:: ادامه مطلب
نویسنده : shahin
پیاده سازی سیستم Microsoft CRM چقدر سودآور خواهد بود؟

و به خودی خود به اندازه یک کتاب مطلب ارزشمند دارد. در کسب و کارهای مشتری محور، چیزهای کوچک معانی بزرگی را در بر دارند. قیمت و خدمات شاید دلایل اصلی باشند که مشتریان با شما معامله می کنند. اما مواردی مثل زمان انتظار، فرآیندهای پیچیده و سوالات بی پاسخ ارزش مشتری اندازه گيری برآورد کنيد.• به هنگام نياز، تغييرات لازم را در بخش‌هايي که مستقيم با مشتري سر و کار دارند و بخش‌های پشتيبانی اعمال کنيد.مسئوليت کارها و فرايندها را به افراد بسپاريد. اين مسئوليت بايد به صورت متقابل بين افراد تقسيم شود.• ميزان

 

:: ادامه مطلب
نویسنده : shahin