![]() |
چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394 |
اوم ارتباط با مشتریانمان را تضمین میکند. هدف چنین تخفیفهایی این است که بتوانیم خطوط جدیدی از\nکسب و کار را برای خود به دست آورده، مشتریانمان را در مقابل رقبا حفظ کرده و یا تنها حس گرفتن پاداش را به مشتریان القا کنیم. تخفیفهای نامناسب در بسیاری از موارد، شرکتها باید از ارائه تخفیف خودداری کنند. اگر مشتری میتواند همان خرید از شما را بدون تخفیف انجام دهد، پس هیچگاه اقدام به ارائه تخفیف نکنی\nد. ند، بلکه به شما این امکان را می دهد تا پی\nامتان را به گروههای هدف دقیق تری ارسال نمایید.البته مانند هر چیز دیگری، این عمل نیز میتواند بیش از حد انجام شود. از همه اطلاعات در مورد مشتری بالقوه استفاده نکنید. اغلب اشاره به مشتری بالقوه به وسیله نام کافی است. اطلاعات بیش از حد وحشت ایجاد می کند. انگار که شما در کمین مشتری بالقوه هستید.شما می ت\nوانید از فصل، تعطیلات و یا رویدادهای دیگر برای انتقال ح
![]() نویسنده : shahin
![]() |