نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





گیرنده دیجیتال

گیرنده دیجیتال کامپیوتر و لب تاپ و تلویزیون یک ابر محصول الکترونیکی می باشد که از بدو وورود آن به بازار دنیای تکنولوژی را متحول کرده و میکند.گیرنده دیجیتال
منحصرا برای کامپیوتر و لب تاپ طراحی شده است.و با حجم کم و قابل حمل بودن آن لحظات فوق العاده ای را برای شما و خوانواده تان فراهم می آورد.همانطور که تقریبا همه میدانید سیستم های پخش دیجیتال کیفیت صدا و تصویر بالاتری نسبت به سیستم های آنالوگ دارند و همچنین صدا و سیما نیز با این سیستم ها تعداد شبکه های بیشتری را در اختیار بینندگان قرار می دهد . گیرنده تلویزیون دیجیتال یکی از قدرتمند ترین گیرنده های دیجیتال می باشد .

 

:: ادامه مطلب
نویسنده : shahin
لیزر سبز

لیزر سبز
یک وسیله مدرن و با کارایی می باشد که از زمان تولید و عرضه آن طرفداران زیادی به خود جذب کرده و کاربرد آن آنقدر متنوع و زیاد می باشد که تمام افراد بسته به نیاز های خود از لیزر سبز شگفت انگیز استفاده می کنند.لیزر سبز پوینتر فوق العاده پر قدرت و قوی با کارایی و کاربرد فراوان و بهترین و با کیفیت ترین نمونه موجود دربازار و فروشگاههای اینترنتی در این فروشگاه لیزر پوینتر عرضه شده است.

 

:: ادامه مطلب
نویسنده : shahin
عینک ریبن خلبانی و عینک ریبن شیشه شفاف

عینک ریبن خلبانی یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین و در عین حال شیک ترین مدل های عینک در جهان می باشد.و اشخاص و ستاره های معروف جهان از این مدل بی نظیر و فوق العاده جذاب استفاده می کنند.عینک ریبن خلبانی
اصل علاوه بر زیبایی منحصر به فرد خود کاملا استاندارد بوده و چشمان شما را در برابر اشئه های خطرناک و مضر آفتاب و محافظت می کند.عینک ریبن خلبانی اصل مدل 3025 آخرین محصولی که در بازار تحت برند و مارک ray ban ریبن عرضه شده است این عینک زیبا در ژانویه 2013 به بازار امده و در مدت 10 روز عرضه به بازار توانسته است رکورد خوبی را در فروش بدست اورد حسن عینک ریبن خلبانی نسبت به مدل های قدیمی تر استحکام بالای فریم عینک و همچنین یو وی 400 شیشه های ان است البته سایر عینک های موجود در فروشگاه عینک ریبن خلبانی دارای یو وی 400 می باشد فروشگاه عینک آفتابی ریبن خلبانی این عینک ریبن اصل را به همراه کیف ریبن اصل و دستمال برای مشتریان ارسال می کند امید است باخرید عینک ریبن خلبانی
شما عزیزان را راضی نگه داریم.

 

:: ادامه مطلب
نویسنده : shahin
مدیریت ارتباط با مشتری

ا ارسال کالا می‌باشد، از اینکه با کسب و کار شما تعامل دارد می‌بایست احساس لذت بخشی داشته باشد. به این مهم توجه داشته باشید که سیستم CRM خود را با سامانه برنامه ریزی منابع سازمانی یا (ERP (Enterprise Resource Planning مجهز کنید \nتا امر مدیریت منابع و حسابداری را پوشش دهید. با این کار تیم شما در یک نگاه می‌تواند ببیند که آیا صورتحساب پردازش شده و یا محصولی ارسال شده است یا خیر. اگر به کارمندانتان اCRM بسپارید. پیامهایتان را متنوع کنیدقانون کلی خوب این است که هیچ گاه پیام مشابهی را به مشتری بالقوه دو بار ارسال نکنید. پیام های جایگزین \nدر یک بازه زمانی داشته باشید. بدین ترتیب مشتری بالقوه پیام های تکراری را نمی بیند.سیستم Microsoft CRM شما گنجینه ای از اطلاعات در مورد مشتریان و مشتری بالقوه هایتان است. از این اطلاعات برای شخصی سازی پیام خود استفاده کنید. نه تنها رابطه ای با مشتری برقرار میک

 

:: ادامه مطلب
نویسنده : shahin
نرم افزار crm

در کل زمانیکه در مورد تعداد مراحل قیف فروش صحبت می‌کنیم، هرچه این تعداد کمتر باشد بهتر است. با این وجود برای تعریف فرایند فروشتان نیاز به مراحل کافی دارید.زمانیکه در حال از دست دادن درصد مش\nتریان احتمالی در هر مرحله از چرخه هستید، سریعاً این موضوع را بفهمید. به طور کلی شما بیشترین مقدار مشتری را در مرحله اول (مرحله "مشتری احتمالی") از دست می‌دهید و هر چه به جلو می‌روید این مقدار کمتر می‌شود. به هاده سازی CRM و با بررسی مشتریان متعددی که از این سیستم استفاده می کنند، متوجه نیازها و چالشهای مشترکی در بین همه آنها شدیم که با استفاده از سیستم CRM این چالشها و

 

:: ادامه مطلب
نویسنده : shahin
نرم افزار مديريت crm

مؤثر خواهد بود. گزارش‌هایی با امکان سفارشی شدن بازاریابی دائماً نیازمند اطلاعات و پردازش آن‌ها می‌باشد. گزارش دادن اولین مرحله این کار است. واحدهای بازاریابی داده‌های خود را به شیوه‌های مختلفی از سیستم CRM استخراج می‌کنند. هر درخواست برا\nی اطلاعات به نظر مرتبط می‌باشد اما کمی از گزارش قبلی متفاوت تر است. داشتن برنامه یا ماژولی برای گزارش دادن به مشتری یکی از موارد حیاتی بازاریابی به حساب می‌آید.Cد.برای مثال، این مهم است که میزان حجم تماس مرکز تلفن Call Center خود را مدیریت کنید. متریک منطقی این است که هر نماینده خدما\nت به مشتری (CSR (Customer Service Representative چه میزان زمان را برای هر تماس صرف می‌کند.متاسفانه متریک زمان باعث می‌شود که CSR ها خیلی سریع به تماس پایان داده و در اغلب اوقات مشتری را با سؤالات بی پاسخ رها کنند. این رویکرد نامناسب باعث آسیب زدن به میزان رضایت مشتری شده و م

 

:: ادامه مطلب
نویسنده : shahin