![]() |
چهار شنبه 26 فروردين 1394 |
اتوماسیون را به آن اطلاق میکنند. برخی \nدیگر نیز CRM تحلیلی را به عنوان یک ماژول یا محصول جداگانه به فروش میرسانند. زمانیکه این مهم به عنوان یک آیتم مجزا به فروش میرسد، توسعه دهندگان بر روی قدرت تحلیلی و انعطاف پذیری آن تأکید خاصی کرده و ادعا دارند که شرکتها میتوانند انباره دادهها (Data mining) و مدلهای پیشگویانه تحلیلی مختص به خود \nرا داشته باشند. استفاده از هر دو روش میتواند تأثیر بسزایی بر روی کیفیت و کارآمدی سیستم بازاریابی داشته باشد. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM موارد دیگر در کنار این نیازها، واحدهای بازاریابی میتوانند از ویژگیهای دیگری استفاده کنند که در بسته اصلی هر سیستم CRM ای وجود ندارد. مانیتورین\nگ فعالیتهای وب سایت، یکپارچه سازی شبکههای اجتماعی، ایجاد کمپین و پیگیری درآمد، پیگیری از طریق جریانهای کاری فروش و منطق تخصیص هدایت سفارشی، نیازهای عمومی واحدهای بازاریابی در یک سیستم CRM میباشند. بازاریاب ها باید فهرستی از موارد موردنیازشان را دراختیار داشته باشند.بازاریابی برای یک سازمان مدرن \nبسیار حیاتی است. اما این امکان وجود دارد که بیش از حد فعالیتهای بازاریابی داشته باشید. شما همانطور که ممکن است محصولات و یا خدمات خود را کمتر بازاریابی کنید ممکن است افراط هم بکنید. عواقب ناشی از بازاریابی افراطی بسیار بدتر است. اگر شما کم بازاریابی کنویرایش عملکردهای محتوای Office در داخل Salesforce1 از طریق Office Mobile ، Office for iPad و Office 365 میباشد. سرویسهای OneDrive for Business\nو Microsoft SharePoint Online نیز بهصورت یکپارچه برای ذخیره سازی برای کاربران Salesforce عمل میکنند. همچنین این نرم افزار امکان کارکردن با برنامه Microsoft Outlook را نیز دارد. کاربران میتوانند اطلاعات Salesforce خود را به Microsoft Excel وارد کنند. این شراکت برای Dynamics CRM چه معنایی را در بر\nدارد؟ مشتریانی که میخواهند اطلاعات CRM خود را به Salesforce منتقل کنند میتوانند در مورد Starfish ETL تحقیق کنند، که هم اکنون نقشه از پیش طراحی شده ای را برای انتقال بین Salesforce و Microsoft Dynamics CRM آماده کرده تا عملیات انتقال به سهولت بیشتری صورت پذیرد. این نقشه این امکان را فراهم میآورد \nکه اطلاعات Dynamics CRM نسخههای 4.0 ، 2011 و 2013 را به Salesforce وارد کند. ستونهای سفارشی میبایست در این انتقال ایجاد شوند تا برنامههای به راحتی اجرا شوند، اما دستورالعملهای جزئی در داخل یک فایل instructions.txt ارائه شوند.لازم نیست که شما اطلاعاتتان را به طور کامل به Salesforce انتقال دهید ا\nما این گزینه نیز موجود است. در این شراکت مشتری در صدر توجه قرار گرفته است و هدف نیز این است که قدرت عظیمی که Salesforce در بازار CRM دارد تا حد امکانم ها نتیجه معکوس دارد. میتوانید از سیستم Microsoft CRM برای کنترل تم\nاسها به مشتریان استفاده کنید.در نهایت، چیزی برای گفتن داشته باشیدپیام های خود را با دقت به عنوان بخشی ازکمیین تان برنامه ریزی کنید. شما می خواهید مشتری در هر پیام از چیز جدیدی بهره ببرد. شما می خواهید امتیاز جمع کنید نه اینکه با ارسال پیام های متعدد حوصله مشتریان را سر ببرید. مدیریت کسب و کارهای امر\nوزی بسیار پیچیده تر از قبل شده است. گستردگی فعالیتها و فرآیندها، اوضاع اقتصادی نامناسب، شرایط رقابتی پیچیده سبب شده تا شرکتها در هر کسب و کاری که هستند به دنبال استفاده از استراتژیها، ابزارها و سیستمهای نوین در حوزه مدیریت کسب و کار باشند. طبق گزارش سالانه شرکت BAIN & COMPANY درباره ابزارهای برتر م\nدیریتی، در سال 2013 برای چندمین سال پیاپی سیستم CRMهمچنان به عنوان محبوبترین و برترین ابزار مدیریتی برگزیده شده است. اما سیستم CRM واقعا چیست و چه کمکی میتواند به شما کند؟ \nمطلب مرتبط: آشنایی با مدیریت ارتباط مشتری (CRM)در طی سال ها تجربه پیاده سازی CRM و با بررسی مشتریان متعددی که از این سیستم استفاده می کنند، متوجه نیازها و چالشهای مشترکی در بین همه آنها شدیم که با استفاده از سیستم CRM این چالشها و\n\nقیف فروش یک استراتژی پایدار و منظم برای تبدیل مشتری احتمالی به مشتری ثابت است. این استراتژی شامل یک سری مراحلی است کهد. این الگوریتم خصوصیات مشترک بین گروههای پاسخ دهنده و گروههایی که پاسخی ندادهاند را پیدا میکند. با نگاه به تاریخچه فعالیت یک مشتری در سیستم CRM میتوانیم میزان تخفیف آن مشتری را مشخص سازیم، اما این روش برای تعمیم یک موق\nعیت به دیگر مشتریان مناسب به نظر نمیرسد. تحلیلهای پیشگویانه با استفاده از سیستم CRM گروههای مشتریان ثابت یا احتمالی را تحت نظر قرار می دهد تا بتواند الگوی موردنیاز را به دست آورده و احتمال اینکه تخفیف موردنظرمان مورد پذیرش قرار گیرد را افزایش دهد.مطلب مرتبط: بستههای پیاده سازی CRM خروجیالگوریتم \nهای مدلسازی مختلف، خروجیهای متفاوتی را ارائه میدهند که میتوان آنها را تفسیر کرده و برای ارائه تخفیف مؤثر و به هنگام به کار برد. الگوریتمهایی که با استفاده از اطلاعات سیستم CRM مدل سازی شدهاند، بیان میکند چه زمانی برای ارائه تخفیف مناسب بوده و چه زمانی نمیباشد. این قوانین به شیوههای متعدد بر\nروی مشتریان اجرا میشوند. برای اهداف بازاریابی، مشتریان ثابت و احتمالی در داخل سیستم CRM در قالب یک گروه دسته بندی میشوند و سپس پیغامی مبنی بر ارائه تخفیف به آنها ارسال میشود. سوابق فردی مشتریان ثابت و احتمالی به این شیوه علامت گذاری میشوند که به ارائه تخفیف پاسخ بلی دادهاند یا خیر. سپس در داخ\nل خود سیستم CRM این مشتریان بهصورت خودکار دسته بندی میشوند و مدیر ب
نظرات شما عزیزان:
![]() نویسنده : shahin
![]() |