نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





فروشگاه اینترنتی با نماد الکترونیکی

اد می‌کند تا از واردکردن مجدد حجم انبوهی از اطلاعات جلوگیری کند. لازم نیست هر صفحه ای که دارای فرم‌های ورود اطلاعات است به صورت مستقیم به سوابق CRM متصل شود، بلکه فقط آن فرم‌هایی به CRM به صورت مستقیم مرتبط می‌شوند که \nارتباطی با رخدادهای بازار داشته باشند. این روش به شدت کارآمد و مؤثر خواهد بود. گزارش‌هایی با امکان سفارشی شدن بازاریابی دائماً نیازمند اطلاعات و پردازش آن‌ها می‌باشد. گزارش دادن اولین مرحله این کار است. واحدهای بازاریابی داده‌های خود را به شیوه‌های مختلفی از سیستم CRM استخراج می‌کنند. هر درخواست برا\nی اطلاعات به نظر مرتبط می‌باشد اما کمی از گزارش قبلی متفاوت تر است. داشتن برنامه یا ماژولی برای گزارش دادن به مشتری یکی از موارد حیاتی بازاریابی به حساب می‌آید.CRM تحلیلیدر اکثر مواقع اطلاعاتی که از سیستم CRM استخراج می‌شوند در قالب صفحات گسترده Spreadsheets ارائه می‌شوند. در نهایت، شرکت‌ها به دنبال\nتحلیل‌هایی فراتر از این روش می‌باشند. اینجاست که CRM تحلیلی ارزش خود را نمایان می‌سازد.بسیاری از شرکت‌های توسعه دهنده سیستم‌های CRM شروع به تعبیه تحلیل‌های پیچیده در برنامه‌های CRM خود کرده‌اند. برخی از آن‌ها از ابتدا این ماژول را در خود داشته و معمولاً عنوان اتوماسیون را به آن اطلاق می‌کنند. برخی \nدیگر نیز CRM تحلیلی را به عنوان یک ماژول یا محصول جداگانه به فروش می‌رسانندد، نرم افزار CRM است. با استفاده از یک نرم افزار قدرتمند نظیر نرم افزار Microsoft CRM شما در هر لحظه می‌توانید متریک‌های مورد نظر خود را کنترل کرده و گزارش‌های تحلیلی به هنگام (Real Time) داشته باشید. ضمن اینکه اطلاعات شما نیز کاملاً به‌صورت یکپارچه حفظ می‌شود. بازارهای امروزی بازاری سخت و پ\nیچیده هستند. رقابت‌های شدید بسیاری از شرکت‌ها را مجبور کرده است که به دنبال روش‌هایی باشند تا خود را از بقیه جدا کرده و مشتریانشان را به هر نحوی نگه داشته و آنان را برای خرید دوباره تشویق کنند. حال سؤال این است که کسب و کار شما در چنین محیطی چگونه می‌تواند وفاداری مشتریان را افزایش دهد؟ تمام کاری که\nباید بکنید این است که انتظارات آن‌ها را برآورده ساخته و ارتباطتتان با آن‌ها را تقویت کنید و اینجاست که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌تواند به یاری شما بیاید. در ذیل به سه استراتژی اشاره می‌کنیم که می‌توانید از آن‌ها برای افزایش رضایتمندی مشتریان سود برده و به صورت پیوسته محصولاتتان را ط\nبق وعده به مشتریان ارائه دهید. با این کار قادر خواهید بود وفاداری مشتریان را در طولانی مدت تضمین نمایید. مشتریانتان را در همانجایی که هستند ملاقات کنیداگر می‌خواهید وفاداری مشتریانتان را به دست آورید، باید کاری کنید که ارتباط آن‌ها با کسب و کار شما آسان شود. اگر قرار است آن‌ها دنبال شما بگردند، هنگا\nمه گرفتار آمده است میزان کاغذبازی (خواه کاغذ واقعی خواه بر روی صفحه کامپیوتر) را در کمترین حد خود نگه دارید. فرآیندهای خود را به گونه ای طراحی کنید که مشتری مجبور نباشد در هر تعامل به یک سؤال چندین بار پاسخ دهد. برای مثال اگر ش\nما نام و آدرس مشتری خود را درون سیستم دارید دیگر لازم نیست در هر تراکنش این اطلاعات را از او بخواهید. برای این منظور یک تأییدیه سریع که نشان دهد آدرس مشتری تغییر نکرده است تمام کاری است که شما باید انجام دهید. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM پاسخ‌ها را در اختیار داشته باشید تا آنجا که \nممکن است کارمندانی که رودررو با مشتریان در ارتباط هستند، بایستی تمام پاسخ‌های احتمالی به پرسش‌های متنوع مشتریان را در اختیار داشته تا در کمترین زمان به سؤالات مشتری پاسخ دهند. بدیهی است که شما نمی‌توانید به تمام پرسش‌های ممکن مشتریانتان پاسخ دهید، اما کارمندان شما باید بتواند به سؤالات متداول آن‌ها \nبدون هیچ مشکلی پاسخی جامع ارائه دهند. اطلاعات موردنیاز را در اختیار کارمندانتان قرار دهید بنابراین آن‌ها در کمترین زمان ممکن می‌توانند به سؤالات کمتر متداول مشتریان پاسخی شایسته دهند. قانون کلی این است که مشتری هیچگاه نباید منتظر گرفتن پاسخ از سوی شما باشد. شما می‌توانید بانک پرسش و پاسخ در سیستم Mi\ncrosoft CRM طراحی کنید تا کلیه کارمندان به پاسخ‌های مناسب برای هر اینکه کدام فرآیند آماری و تحلیلی می‌بایست در موقعیت‌های مختلف استفاده شود، فراتر از حد این مقاله ب\nوده و بهتر است آنرا به افراد متخصص واگذار کنیم. به ندرت یک تکنیک تحلیل پیشگویانه بدون نقص برای هر موقعیتی وجود دارد. به همین دلیل هم هست که تیم تحلیلگر نیاز به درک نتایج مورد انتظار از تحلیل دارد. آیا اهداف موردنظر، مشتریان ثابت هستند یا احتمالی؟ آیا پارامترهایی برای میزان تخفیف وجود دارد، مثلاً بیش\nتر از 10 درصد نباشد؟ آیا شرکت می‌خواهد این تکنیک را بر روی منطقه یا گروه خاصی از مشتریان آزمایش کند؟ زمانی که تیم تحلیلگر بر روی نتیجه مورد انتظارشان به توافق رسیدند، کارشان را شروع خواهند کرد. مطلب مرتبط: سیستم CRM چه امکاناتی در اختیار شما می‌گذارد؟خوراک اطلاعاتی تیم تحلیلگر نیاز به دسترسی به اطلا\nعات CRM دارد. بانک اطلاعاتی CRM اگر همه اطلاعات را دارا نباشد اما بخش اعظمی از آن را در خود جای داده است. مدل پیشگویانه برای هدفمندسازی تخفیف‌ها بر اساس سوابق تعامل با مشتری مشخص می‌شود. فرآیندهای مدلسازی تحلیلی، از تاریخچه و سوابق ثبت شده در سیستم CRM برای شناسایی مشتریانی که تخفیف را پذیرفته و سفا\nرشی را ثبت کرده‌اند و نیز مشتریانی که سفارشی را ثبت نکرده‌اند، استفاده می‌کند. این الگوریتم خصوصیات مشترک بین گروه‌های پاسخ دهنده و گروه‌هایی که پاسخی نداده‌اند را پیدا می‌کند. با نگاه به تاریخ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : shahin