![]() |
سه شنبه 10 شهريور 1394 |
مستقیم به کیفیت اطلاعات شما بستگی دارد، بنابراین مطمئن شوید که فرایندها به خوبی کار می کنند تا بتوانید دقت و شفافیت اطلاعاتتان را حفظ نمایید. هرچه کیفیت اطلاعاتتان را در طول زمان بالاتر ببرید، می توانید در پیش بینی هایتان به دقت بالاتری دست پیدا کنید. این عامل می تواند مزیتی استراتژیک برای شما به حساب آید و کمک کند که اهداف جدیدی را در رشد آینده خود در نظر بگیرید. قیف فروش یک استراتژی پایدار و منظم برای تبدیل مشتری احتمالی به مشتری ثابت است. این استراتژی شامل یک سری مراحلی است که مشتری احتمالی از طریق آن می تواند تصمیم به خرید نماید. داشتن یک فرایند روش مند، تبدیل کردن مشتری احتمالی به مشتری ثابت را آسانتر کرده و نرخ تبدیل بیشتری را ارائه می دهد.Pipeline (که گاهی اوقات به خاطر شکل و شمایلش به آن قیف فروش نیز می گویند) از یک رویکرد مرحله ای با استراتژی فروش از پیش تعریف شده برای هر مرحله استفاده می کند. ساختار آن بگونه ای است که پیاده سازمان و يا كنترل پايگاه اينترنتى مركزى آن هستند، شروع خوبى است.در نهايت به اين نكته اشاره مىكنيم گرچه زمان زيادى نيست كه تب CRM (بهصورت كلان و به همان معنى كه توصيف شد) بهجان موسسات افتاده و تا پخته شدن كامل راه بلندى را در پيش دارد، اما مفاهيم و اهداف آن جزو بديهيات هر كسبوكارى است. اينكه در يك دهكده كوچك، فروشنده محصولات لبنى تمام مشتريان خود را مىشناسد و هنگام مشاهده هريك از آنها از احوال خانواده او آگاه مىشود خود گواه بر اين مدعى است.برگرفته از عبارت Customer Relationship Management بوده و در ایران با نام مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می شود. با بهره گیری از CRM، ارتباط مشتریان با سازمان و نیازمندی های آنها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل اصولی قرار می گیرد.CRM درواقع فرایندی است جهت گردآوری و یکپارچه سازی اطلاعات به منظور بهره برداری مؤثر و هدفدار از آنها . این اطلاعات می تواند در رابطه با مشتریان، فروش، بازاریابی مؤثر، حساسیت و و حیاتی برای توسعه کشورهایی مانند ترکیه است.ارتقاء صادرات به طور مثبتی می تواند در اقتصاد ترکیه سهیم باشد.از آنجاییکه بخشهای تولید زیادی دارد به طور بالقوه برای صادرات مناسب است.افزایش در صادرات به طور مثبتی می تواند به طور مداوم کمبود را مبادله کند و به اصلاح و بهبود آن از طریق 2 بحران اقتصادی عمده رو به عقب در نوامبر 2000و فوریه2001 را تسهیل دهد.در سال 2006مجموع صادرات ترکیه 525/85 میلیون دلار بود در حالیکه حجم مهم آن 580/138 میلیون دلار بود.کسری داد وستد 054/53 میلیون دلار است.(سرشماری انستیتوی کشور ترکیه2007).اطلاعات یک عامل اساسی در تصمیمات بازاریابی دقیق است. آن به مدیران کمک می کند مسیرشان در بازار را تغییر دهند،استراتژی های بازار مناسب را به منظور پاسخ به تغییرات بازار طراحی کند،راه حل های دقیق و ویژه ای برای مشکلات و بازاریابی پیدا کند و عملکرد شرکت را در بازار ارزیابی کند.توسعه اطلاعات مناسب برای تصمیم گیری هنگام گسترش به منبع ارزش را كنار گذاشته بود: دانش موجود در مشتريان. زمانيكه هر دوي KM و CRM براي بهدست آوردن دانش مشتري متمركز ميشوند، مديريت دانش مشتري، به عنوان يك فرايند استراتژيك در سازمانهايي كه مشتريان خود را از دريافت منفعلانه محصولات و خدمات فراتر برده و با دادن اختيار به عنوان شركاي دانش، در نظر ميگيرند، ظهور ميكند. چارچوب مطرح شده در اين مقاله براي اجراي مديريت دانش مشتري، متخصصان را در بهكارگيري موفقيت آميز دانش براي، از و درباره مشتري در جهت نيل به كارائي بيشتر نوآوريهاي CKM ياري ميكند. لازم به ذکر است که در اين راه و براي به خدمتگيري تمامي دانش مشتري، مديريت هر سه جريان دانش بطور همزمان ضروري است. ?درست است که یک سیستم CRM با لوگو و آرم یک شرکت در کاتالوگها ویا تبلیغاتهای آن به عنوان یک سیستم CRMقوی وبی نظیر معرفی می شود . اما باید توجه کرد که یک سیستم هر اندازه هم بی نظیر و قدرتمند باشد و کارشناسان CRM، بازه زمانی X را برای
نظرات شما عزیزان:
![]() نویسنده : shahin
![]() |