![]() |
سه شنبه 4 آذر 1393 |
نمی دهد و شما متعجب می مانید که چرا اینگونه شد. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM بازاریابی موفق را می توان به عنوان پیام مناسب، برای مشتری مناسب، در زمان مناسب و از طریق رسانه مناسب توصیف کرد. بازاریابی بیش از حد و افراطی به طور معمول شامل ارسال پیام اشتباه در زمان اشتباه است.رایج ترینماژولهای تحلیل کسب و کار و داشبود با امکانات حرفه ای و کامل ارائه میدهند. مطلب مرتبط: نرم افزار Microsoft CRM آن دسته از شرکتهایی که اقدام به خرید ماژولهای اضافی میکنند به ندرت پیش میآید که از آن به نحو شایسته و صحیحی استفاده کنند هر چند چنین بستههایی نیازمند دانش IT یا فنون مهارتی خاصی برایر، بیشتر است (Less is More)در برنامه ریزی کمپین خود، یک رویکرد حداقلی برای تماس با مشتریانتان داشته باشید. شما باید به اندازه کافی با آنها تماس داشته باشید تا پیامهایتان را انتقال دهید و نه بیش از این. بمباران یک مشتری بالقوه با پیام ها نتیجه معکوس دارد. میتوانید از سیستم Microsoft CRM برای کنترل تمکسب و کار را برای خود به دست آورده، مشتریانمان را در مقابل رقبا حفظ کرده و یا تنها حس گرفتن پاداش را به مشتریان القا کنیم. تخفیفهای نامناسب در بسیاری از موارد، شرکتها باید از ارائه تخفیف خودداری کنند. اگر مشتری میتواند همان خرید از شما را بدون تخفیف انجام دهد، پس هیچگاه اقدام به ارائه تخفیف نکنی
نظرات شما عزیزان:
![]() نویسنده : shahin
![]() |