نرم افزار کاراسیستم

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نرم افزار کاراسیستم

مسئولین برگزاری المپیک آتن دوره ی بیست و هشتم در سال 2004 میلادی اعلام داشتند که برگزاری المپیک 16 درصد صنعت توریسم در یونان را نسبت به سال های قبل از برگزاری افزایش داده است. در سال 2000 میلادی بیش از 700 میلیون نفر در سراسر جهان به کشور های دیگر مسافرت نموده اند که زمینه ی ایجاد درآمدی شامل بر 476 میلیارد دلار برای صنعت گردشگری شده است. این صنعت 12 درصد تولید ناخالص جهان را به خود اختصاص می دهد. مطمئنا کسب میزبانی یک رویداد بزرگ ورزشی بویژه جهانی سوای کسب اعتبار و یافتن هویت جهانی زمینه های توسعه ی شهر ها ، احداث اماکن ورزشی جاده ها ، هتل ها و نهایتا ایجاد ارتباطات بین المللی و توسعه ی اقتصادی-اجتماعی و فرهنگی می گردد. به عنوان مثال اوریل برانت (1993) اعلام کرد برای المپیک بارسلونا فقط 40641 هتل آماده گردید.بر اساس یافته های تحقیقات توریسم ورزشی در کشور های صنعتی بین 1 تا 2 درصد تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص می دهد و بر اساس منعکس کننده تمرکز بر پیروزی در جشن تلاطم می باشد نتیجه می باشد. به همین ترتیب با فعالیت ها و فرآیندهایی. هر فلسفه و ارزشی مطابق با پاسخی به تلاطم و پیدا کردن راهی برای برنده شدن خواهد بود. از جمله از طریق انطباق فن آوری های نوظهور و اقدام در مورد فرصت های ارائه شده توسط فن آوری دائماً در حال تغییر (جاوورسکی و کوهلی، 1993؛ نارور و اسلاتر، 1990). راه به بازار و تسلط رقابتی هنوز هم شامل مشتریان به عنوان دارایی استراتژیک به عنوان اهرمی خواهد بود. با این حال ، پرخاشگری شرکت خواهد کرد آشکار به عنوان توجه به مسائل دیگر از قبیل مالکیت معنوی و توسعه هدف های فن آوری و اهداف آشکار خواهد کرد. فعالیت و فرآیندها لزوماً اختصاص به چنین ملاحظاتی داده شده است (پورتر، 1985؛ ژو و همکاران، 2005). در اصل ، در حضور پرخاشگری ، آشفتگی تکنولوژی توجه مدیریتی را مشتق خواهد شد و تمرکز به سمت سرمایه گذاری در فرصت های ارائه شده آن در حالی که کیفیت خدمات در مقابل نخستین گام قبل از هر گونه اقدام تشخیص مسئله یا مسئله یابی است .و هر عملی قبل از انجام آن به صرفه نیست و وقت گیر می باشد .البته مسئله یابی انواع مختلفی دارد که می تواند به طور مستقیم یا غیر مستقیم و ضمنا" از طریق افراد داخل یا خارج سازمان صورت گیرد.مواردی از این روشهای مسئله یابی و حل مسئله درذیل آمده است.▪ روشهای حل مسئله:همواره حل مسئله را با نوعی ادراک شهودی از مسئله شروع می کنیم وبا برسی چند حالت خاص به سوی الگوسازی برای حل کامل آن جلو می رویم .با توجه به نوع مسئله می توان از بعضی موارد ذکر شده صرف نظر کرد .ـ عمده ترین روشهای حل مسئله عبارتند از :۱) جستجو برای الگوهمواره کار حل مسئله را با نوعی ادراک شهودی از مسئله شروع می کنیم و با بررسی چند حالت خاص به سوی الگوسازی برای حل کامل آن جلو می رویم .۲) رسم شکلدر هر مسئله که امکان پذیر باشد رسم یک شکل (اعم از هندسی با یک نمودار و غیره ) می تواند در یافتن حل مسئله الهام بخش باشد و رابطه بین افزایش خواهد یافت.یک قیف فروش مؤثر نه تنها ابزار مهمی برای فروش می باشد، بلکه به شما کمک می کند تا فرایند فروشتان را نیز مدیریت کنید. این استراتژی به شما امکان می دهد که نتایج فروشتان را با شیوه ای دانه ای Granular پیش بینی و پیگیری کرده و به شما اجازه می دهد که دید خود از کارایی فروش را از حالت خوش بینانه به حالت واقع بینانه تغییر دهید. متریک های ردگیری و تحلیلی نبض تپنده سازمانهایی هستند که سعی دارند بفهمند که امور بازاریابی و خدمات دهی به مشتریان تا چه حد موفق بوده است. برخی از سازمانها این کار را به درستی انجام داده و با استفاده از متریک های صحیح ردگیری، این شرکت ها می توانند به راحتی برندشان را معروف سازند. دیگر سازمانها نیز وقت و هزینه فراوانی را صرف متریک های ردگیری می کنند، اما نمی توانند به هدف موردنظرشان دست یابند. آیا این احتمال وجود دارد که این شرکتها متریک های صحیح ردگیری را به کار نمی برند؟ردگیری هر چیزی خوب است. آیا این


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : shahin