نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مفهوم رضایت مشتری در بازارهای صنعتی

1997). زیتامل و همکاران (1996) شناسایی دو بعد از قصد رفتاری: ابعاد رفتاری مطلوب (ارتباطات دهان به دهان، مقاصد خرید، و حساسیت به قیمت) و ابعاد رفتار نامطلوب (شکایت رفتار). علاوه بر این، مطالعات متعدد در رابطه با درک کیفیت خدمات و قصد خاص رفتاری متمرکز شده است. برای مثال، بکر و کرومتون (2000) مورد مطالعه ارتباط بین رضایت مشتری و قصد رفتاری انجام دادند، که شامل وفاداری به جشنواره و تمایل به پرداخت بیشتر است. با توجه به هاتچیتسون، لایی و وانگ (2009) رضایت گردشگران گلف را تحت تاثیر دو بعد از قصد رفتاری قابل توجهی قرار می دهد (قصد برای ملاقات دوباره، و دهان به دهان) اما تأثیر قابل توجهی در یکی دیگر از ابعاد از قصد (جستوجو برای جایگزین) را ندارد.2.3.1. ابعاد رفتاری مطلوب . ...5. نتیجه گیری و مفاهیم . بسیاری از محققان در حال تحقیق که چطور و چگونه رفتار و نوع برخورد مناسب با مشتری به خلق یا افزودن ارزش به محصول نهایی سازمان می پردازند) قیمتی را برای محصول نهایی تعیین می‌کند که تفاوت بین قیمت و ارزش ناخالص آن محصول نشاندهنده ارزش خالص برای مشتری است. به طور کلی از دید دو مدل مذکور ارزش از نظر مشتری نسبت فواید و نتایج مطلوب به هزینه های پرداخت شده برای بدست آوردن آن نتایج تعریف می شود. مدل وسیله- نتیجهدر این مدل مشتریان کالاها و خدماتی را مورد استفاده قرار می دهند که نتایج مطلوبی را بدین وسیله کسب کنند. می توان گفت ویژگیها و خصوصیات کالا یا خدمت ،نتایج و پیامدهای حاصل از مصرف آن و نیز ارزشهای شخصی مشتری شکل دهنده فرایند تصمیم گیری او است.در تحقیقی که وودروف در سال 1997 انجام داده ارزش از دید مشتری یک رجحان نسبت داده شده از سوی وی به کالا است که تحت تأثیر ارزیابی مشتری از ویژگی‌ها و خصوصیات کالا و پیامدهای ناشی از مصرف آن در جهت تحقق اهداف و مقاصد وی است. مدل ارائه شده توسط این محقق دهد.۵) انتخاب نمادهای مناسباز نخستین گامها در حل مسئله های ریاضی، تبدیل مسئله به صورتی نمادین می باشد . در انتخاب نمادها باید هر ایده کلی را لحاظ کرده و آن را بطورنمادین بیان کنیم . بی دقتی در انتخاب نمادها ممکن است به از بین رفتن یا مبهم شدن بعضی از روابط منجر شود .۶) استفاده از تقارنوجود تقارن در یک مسئله موجب می شود که با عملیات کمتری مسئله را به جواب برسانیم .۷) تجزیه به حالتهای ساده ترگاهی اوقات می توان یک مسئله را به تعدادی مسئله ساده تر و کوچکتر تبدیل کرد که هر کدام از این مسائل ساده تر را می توان جدا گانه در نظر گرفت.۸) کار عقب روندهکار عقب رونده یعنی اینکه نتیجه مورد نظر را مفروض گرفته شروع به استنتاج هایی از آن کنیم تا به یک مسئله حل شده برسیم . در این صورت گامهای معکوسی را در نظر بگیریم تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم .۹) بررسی نقیضاستفاده از تناقص یعنی مفروض گرفتن نادرستی حکم با استنتاج به نتیجه نا درست یا متناقضی رسیدن از اطلاعات ارزشمند به آنها کمک می کند تا نبض شرکت را همواره در دست خود داشته باشند. خدمات بی نظیرارائه خدمات بی نظیر مساله کلیدی در حفظ وفاداری مشتری است. اگر خواهان این هستید که خرید آتی و مکرر آنان را در طولانی مدت تضمین کنید، باید از این موضوع اطمینان کامل داشته باشید که مشتریان هر زمان که با شما تعامل دارند تجربه مثبتی را کسب می کنند – فارغ از اینکه با چه کسی صحبت می کنند. با تحلیل تماس های برقرار شده با مرکز تلفن و کارایی فروشتان، می توانید میزان رضایتمندی مشتریان را سنجیده و مطمئن شوید که همه چیز رو به راه است. همچنین می توانید خاطر جمع شوید که پشتیبانی از کدام نوع از مشتریان برای شما هزینه برتر است، سپس نوع پاسخ خدمات خود به آن دسته از مشتریان را اولویت بندی کرده تا بتوانید بیشترین درآمد را کسب کنید و این موضوع برایتان مسجل شود که نمایندگان فروشتان به وعده هایشان عمل کرده اند. گوی بلورینمدل های پیشگویانه یکی از جالب ترین ویژگی های


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : shahin