![]() |
چهار شنبه 28 بهمن 1394 |
در سال بوده و حاشیه سود در حدود 25 درصد باشد، با پیاده سازی Microsoft Dynamics CRM افزایش سودی در حدود یک میلیون تومان در سال را تجربه خواهید کرد.کاهش هزینه های بازاریابی و سربارمدیریتشرکتهای مرود تحقیق 3.4 درصد کاهش هزینه های سربار مدیریتی و هزینه های بازاریابی را تجربه کرده اند. بعنوان مثال اگر هزینه بازاریابی سالیانه مبلغ 100 میلیون تومان باشد، چیزی در حدود 3.5 میلیون تومان کاهش هزینه خواهید داشت. فروش87 درصد از شرکتهایی که مورد تحقیق قرار گرفته اند، اعلام کرده اند اتوماسیون سیستم فروش با Microsoft CRM برای آنها سودآور بوده است. طبق تحقیقات مایکروسافت، این افزایش سود ناشی از عوامل ذیل بوده است:افزایش کاراییشرکتهایی که از Microsoft CRM در اتوماسیون فروش استفاده کرده اند، 4.2 درصد افزایش در گارایی را تجربه کرده اند. بعنوان مثال اگر بخش فروش شرکت شما 10 کارمند داشته باشد که هزینه استخدام ایشان در سال 144 میلیون تومان باشد، با کار اون صرفا معرفی کتابهایی است که با ناشر اون ها قرار داد داره و به ازای هر فروش کمیسیون دریافت می کنه ، بخواید که یک کتاب معرفی کنه ، به حرفش اعتماد می کنید ؟ مطمئنا نه . ولی در آمازون زمانی که کتابی به شما پیشنهادی می شه اکثرا از این پیشنهاد بی توجه نمی گذرید. – به یاد داشته باشیم که تحقیق ها نشان می دهند که در آمریکا همه حداقل یک کتاب از آمازون خریداری کرده اند اما از barnesandnoble.com نه . واقعا چرا ؟مایکروسافت با پیشنهاد سه طرح جدید قصد دارد که مشتریانش را به استفاده از سیستمهای ERP (برنامهریزی منابع سازمانی) و CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) تشویق کند تا این شرکتها بتواند وضعیت خود را در این شرایط نابسامان اقتصادی را سامان دهند.در اولین مدل از روش “پرداخت منعطف تجاری” استفاده میشود، چنان که به کاربران جدید CRM وERP میکروسافت در آمریکا امکان داده میشود تا سیستمها را خریداری کنند، اما هزینه آن را طی سه سال بپردازند. این شرکت قابليتهای آن معرفی شده است. چنانكه سيستم "hybrid" سرويس ميزبان ، مجتمعسازی جديدی را با نسخه back-end برنامههای ERP ارائه خواهد داد.Graf افزود كه به امتناع فروپاشی سرويس همچون كسانيكه شركت salesforce isolated.com رقيب را آزار دادهاند، بنگريد. سرويس جديد قابليت اجاره "قرنطينه" را عرضه میكند و با اين ويژگی به تمام سرويس ميزبان بمانند پيامد مشكلات مشتری واحد برخورد نخواهد كرد.قيمت سرويس برای هر كاربر ماهيانه 75 دلار آمريكاست و بايد به طور ساليانه پرداخت شود. اما مشتری میتواند هر زمان كه بخواهد انصراف دهد و هزينه ماههايی را كه از اين سرويس استفاده ننموده را استرداد نمايد.Aaron Nichots، مدير كل IT شركت Canada Post Corp در ايالت اتاوا كانادا، كاربر SAP ERP و CRM، پيشبينی میكند كه احتمالا سرويس ميزبان قابل اعتماد و معتبر خواهد شد اما وی اعلام نمود كه علاقمند به استفاده از اين سرويس نمیباشد.او گفت كه برای شركتی به حد و اندازه ماه، با توان فرصتهای بازار را غنيمت شمرد و تهديدهای ناشی از رقابت را کم اثر کرد؟• جشم انداز، وضعيت و موقعيت بازار• تعريف و مميزی بازار،• تجزيه تحليل تواناييها، ضعفها و فرصتها و تهديدها• بخشهای بازار هدف• اهداف هر بخش از بازار: قدرت نفوذراهبرد CRM- چگونه می توان با ارائه ارزش و خلف ارزش برای مشتری، به مشتری نزديک تر شد؟• چشم انداز: تجربه کار با مشتریچ• تعريف مشتری: رفتار و بررسی نيازهای او• تحليل توانايي• قسمت بندی کردن مشتريان هدف، با توجه به ارزش• هدف هر بخش از مشتريان تعريف شده:اکتساب، توسعه، نگهداری و کارايي• معيارها: رضايتمندی، وفاداری، هزينه ی خدمتگذاری و رضايت کارکنان• ترسيم راهبرد بر اساس چرخه عمر مشتری(تصوير1)مرحله نخستين تدوين راهبرد CRM، قراردادن مشتريان درردههای مشخص و تنظيم اهداف و اندازههای هر رده و قسمت است.مرحله دوم، ارزيابی وضعيت مشتريان، به عنوان يکی از داراييهاست. اين ارزيابی مستلزم ترسيم قوتهاو ارزش روابط مشتری از دو
نظرات شما عزیزان:
![]() نویسنده : shahin
![]() |