![]() |
سه شنبه 11 آذر 1393 |
ر، بیشتر است (Less is More)در برنامه ریزی کمپین خود، یک رویکرد حداقلی برای تماس با مشتریانتان داشته باشید. شما باید به اندازه کافی با آنها تماس داشته باشید تا پیامهایتان را انتقال دهید و نه بیش از این. بمباران یک مشتری بالقوه با پیام ها نتیجه معکوس دارد. میتوانید از سیستم Microsoft CRM برای کنترل تمت با شرکت رقیبش salesforce.comدنیای مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM را شگفت زده کرد. ساتیا نادلا مدیر اجرایی مایکروسافت و مارک بنیوف رییس و مدیر اجرایی Salesforce.comدر یک نشست خبری در ۲۹ می شرکت کرده و آغاز شراکت جدیدشان را اعلام کردند. این دو شرکت اعلام داشتند که شراکت استراتژیک آنها با هدف توسعه رتریان احتمالی در هر مرحله از چرخه هستید، سریعاً این موضوع را بفهمید. به طور کلی شما بیشترین مقدار مشتری را در مرحله اول (مرحله "مشتری احتمالی") از دست میدهید و هر چه به جلو میروید این مقدار کمتر میشود. به همین خاطر است که نام قیف را بر آن نهادهاند.میزان درصدی که شما در هر مرحله از دست میدهید ازاین استراتژی به شما امکان می دهد که نتایج فروشتان را با شیوه ای دانه ای Granular پیش بینی و پیگیری کرده و به شما اجازه می دهد که دید خود از کارایی فروش را از حالت خوش بینانه به حالت واقع بینانه تغییر دهید.
نظرات شما عزیزان:
![]() نویسنده : shahin
![]() |