![]() |
یک شنبه 16 آذر 1393 |
میکنند). هیچ کس دوست ندارد از آنها استفاده کند و شما هم تا آنجا که ممکن است استفاده از آنها را باید به عنوان آخرین گزینه در نظر بگیرید.مطلب مرتبط: پنج ویژگی حیاتی در نرم افزار CRM که بخش بازاریابی به آن نیاز داردهیچ یک از موارد ذکر شده در بالا مسائل مهم و عمده ای نیستند، اما اگرچه کوچک و ناخودآگاه هسگ فعالیتهای وب سایت، یکپارچه سازی شبکههای اجتماعی، ایجاد کمپین و پیگیری درآمد، پیگیری از طریق جریانهای کاری فروش و منطق تخصیص هدایت سفارشی، نیازهای عمومی واحدهای بازاریابی در یک سیستم CRM میباشند. بازاریاب ها باید فهرستی از موارد موردنیازشان را دراختیار داشته باشند.بازاریابی برای یک سازمان مدرن د بخواهید به مجموعه ابزارهای خود اضافه کنید، مدیریت موارد تشریک مساعی همراه است. اگر تیم شما در شهرهای مختلف ساکن هستند و یا کارمندانی دارید که در خانه کار میکنند، این احتمال وجود دارد که بخواهند به صورت اشتراکی یک مورد فوری را از طریق دستگاههای همراهشان مورد بازبینی قرار دهند. مشارکت به موقع میتد و شما فروش را از دست می دهید. اگر به صورت افراطی هم بازاریابی کنید مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید چرا که آنها هرگز نمی خواهند با شما معامله کنند.بازاریابی افراطی همه گیر است و بر خلاف آن بازاریابی تفریطی، غالبا به عنوان یک مشکل شناخته نمی شود. کمپین بازاریابی پاسخ هایی که شما انتظار دارید را
نظرات شما عزیزان:
![]() نویسنده : shahin
![]() |